Splošni pogoji poslovanja FITNESS COFFEE ® so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino FITNESS COFFEE ® (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje NutriFit d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem FITNESS COFFEE ®, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine FITNESS COFFEE ®, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
-
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
-
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
-
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami),
-
dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
-
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
-
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
-
način plačila in dostave,
-
časovno veljavnost ponudbe,
-
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
-
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (pošiljko dostavi GLS- General Logistics System Slovenije )
- PayPal in plačilne kartice (Visa, MasterCard, Maestro in American Express)
Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu, ki so opravili registracijo, dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Cene
Spletna cena velja za vse člane FITNESS COFFEE ®. Član kluba FITNESS COFFEE ® postaneš z opravljenim nakupom v spletni trgovini FITNESS COFFEE ® .Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cenik za dostavo (že z DDV):
Dostava je omogočena s GLS – hitro pošto. Cena dostave je po veljavnem ceniku GLS Slovenije na dan pošiljanja.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo sprejeto. Registriranim kupcem so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo v obdelavi Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljenost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Naročilo zaključeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini FITNESS COFFEE ® (www.fitnesscoffee.si), lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: info@fitnesscoffee.si) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 30 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati podjetju (na naslov: NUTRIFIT TRGOVINA IN STORITVE D.O.O., Žolgarjeva ulica 4 A, 2310 Slovenska Bistrica ). Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupcu v roku 30 dni od prejema sporočila vrnemo vsa opravljena plačila brez da kupec to zahteva.
Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Ponudnik pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Politika zasebnosti
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
-
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
-
pošiljatelj bo jasno razviden,
-
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
-
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
-
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja / komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne-izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo trenutno uporabljamo. To storite tako, da nas obvestite in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Pomembno
-
Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu, morate priložiti kopijo računa
-
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je NUTRIFIT D.O.O., Žolgarjeva ulica 4 A, 2310 Slovenska Bistrica
-
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (varna embalaža).
-
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nam pišete na info@fitnesscoffee.si